Monday, September 6, 2010

kau memang pemalas kut.

abaikan tajuk di atas. tahap kebangangan kebengangan di tahap yang maksimum.

supposely, cikmi and kakak balik hari ni, and then. diorang call dan cakap balik esok. wei wei korang x nak raya ke ?

sedih gila kut...

kemas rumah sorang-sorang.
sapu sampah sorang-sorang.
pasang langsir sorang-sorang.
nyanyi sorang sorang.
masak sorang sorang.

dan aku baru habis ketuk ketuk daging pakai lesung batu nak buat serunding esok.
sorang sorang jugak.

err, aku ngaku la aku malas nak buat semua kerja. neway, fair enough kut kalau semua org kat rumah. ni semua aku nak buat, banyak cantik muka diorg.

abang aku? dia tgk movie jea dari semalam semalam. cisssss.

ohh, abang anas cakap dia nak balik hari khamis.

khamis bukan dah raya ke? nak kena piat telinga sorang sorang.

sungguh raya tahun ni sgt x seronok. dah la beberapa ketul je balik rumah. tu pun mcm aci nak x nak je balik. ku ketuk sorang sorang kang baru tau. :P

p/s : indeed, i missed them. big time. T.T

No comments:

:)

there's always a little truth behind every "JUST KIDDING ", a little knowledge behind every " I DON'T KNOW ", a little emotion behind every " I DON'T CARE ", and a little pain behind every " IT'S OKAY "