Friday, November 19, 2010

It's from Khadijah.

Okay, this taggy thing is from Khadijah. Thanks for tagging me ya, :') Anyway, tak ikut order, just do it. Hope you don't mind.

1. Kalau boleh sekarang jugak saya rasa nak bagitau :


Aku tengah rasa sedih gila sekarang, menyesal sebab tak study sepanjang waktu cuti ni, finals dah nak dekat tapi sempat lagi nak tgk sukan asia kat tv dan menyokong lee chong wei dengan semangatnya sampai kerja sekolah semua terbengkalai. Pathetic bukan?


2. kalau boleh sekarang jugak saya nak cuba :

BUNGEE JUMPING WEYHH! HAHA besar gila cita-cita aku. Tapi tgk org lain buat mcm best gila je. Diorang muka cam seronok nak mati dapat terjun dari tempat yang tinggi gila ni. Tapi kat malaysia takde benda alah mcm ni. kena tggu dok oversea ler jawabnyee..


3.kalau boleh sekarang jugak aku rasa nak beli :

iPod Touch 4. Ada camera babe!! woohooo. aku harap abang aku dapat honor roll dari Dean dia pastu dia baik hati nak mampus belikan aku yang ni, EHeee. Berangan je lebih. -.-

4. Kalau boleh sekarang jugak nak tengok movie :

Inception. Sebab orang cakap boleh gila nak memikirkan yang mana realiti dan yang mana ilusi. Sangat bagus untuk pelajar yang mengambil subjek Teori Pengetahuan (Theory of Knowledge) yang mencabar otak kiri dan kanan aku bila berada dalam kelas.

5. Kalau boleh sekarang jugak nak jumpa dia ni :

Barack Hussein Obama, bukan sebab dia orang jawa berasal dari indon, bukan sebab dia ni kot2 saudara aku ke yang kat indon tu. Aku nak jumpa dia sesangat ni sebab aku nak cakap

'My name is Aliah, I'm not a terrorist ! '

HAHA !

6. Kalau boleh sekarang jugak aku nak pergi :

LONDON. Sebab nak naik London busses yang warna merah tu. LOL


4 comments:

khadijah said...

haha thanks al ;)

aliah said...

Taken :")

happyteatime92 said...

haha aliah,terbaikk ahh yg psl obama tuh! haha ckp tau kat dia mcm tuh! hehe

aliah said...

HAHA ! Doakan la aku sampai kat depan rumah dia. :D

:)

there's always a little truth behind every "JUST KIDDING ", a little knowledge behind every " I DON'T KNOW ", a little emotion behind every " I DON'T CARE ", and a little pain behind every " IT'S OKAY "